Hemma nu!!

Hejsan svejsan, !

Nu har vi varit i hofors och det var ganska lyckat!!
Simon klarade 3whip å jag körde några sjuka flips..
Tobbe satte t-whip å jakob vetefan va han gjorde, han
var sej själv i ett nötskal. Men hur som hellst så var allt
lyckat å det var ingen som skadade sej, men där i mot
så lossnade cyklarna fårn dragkorken på väg hem xD
Det kommer ni få se mer av i filmen som jag och min
älskling jakob kommer att klippa ihop nu i vecka, kommer
att bli sjukt nice!! Det kommer att vara klipp från hofors
två vändor och kanske lite klipp från nord och capital oxå.
Men men nu ska jag bajsa klart och gå ut å leka med jakob
sen, men ni får ha det så jävla gött :D

Puss i ljumsken

//Stopher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0