Tjena..

Hejsan hoppsan,

Nu ligger jag här i varma thai medans ni sitter där hemma i kalla sverige,
har det ganska bra faktist. Har nog blivit lite för mkt öl och god mat, tror
att jag har gått upp typ 10 kg -.-
Men det ska jag försöka få bort när jag kommer hem.!
Men om sanningen ska fram så längtar jag faktist hem, känns som om att
jag inte har sätt snö på skit många år. Ni som känner mej vet att jag alltid
brukar åka bort på vintern. Men jag hoppas att snön ligger kvar när jag
kommer hem. Det är ju inte så långt kvar, och som jag har förstått det så
är det ganska så mkt snö hemma. Så hoppas den ligger kvar i 6 dagar till
så jag får se lite snö. Jag längtar väldigt mkt efter att få komma hem och
pussa på min älskling som står under trappen hemma och bara väntar på
att få sitt bakhjul riktat (Orkade inte göra det innan jag åkte). Och ni som
tror att det e någon söt flicka som står under min trapp har fel. Det är min
älskade Specialized p3, med andra ord min cykel xD



Aja nu ska jag nog gå och försöka bada lite med mitt gips på benet, men ni
får ha det så gött där hemma.

Puss puss

//Stopher

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men va? Har du inte en brud som står under trappen hemma och bara väntar på

att få sitt bakhjul riktat? Shit Christopher ...

2010-01-20 @ 19:53:00
URL: http://muuckis.blogg.se/
Postat av: E.C.

Nu känner vi här på partybrallan att teamunicorn börjat slarva lite med uppdateringen. Hoppas ni bättrar er! ;D

2010-02-08 @ 13:47:41
URL: http://partybrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0