Capital..

Tjolahoppsan

Idag var vi ju i capital. Men det var bara Jakob och Simon som
cyklade, jag kunde ju inte cykla för att min cykel e helt fuckad.
Styrlagret har pajat och det e ju aldrig kuligt när man inte får cykla.
Men jag tror att jag ska fixa det imorn, det gick inte att fixa det när
vi var i capital.
Simon testade barre i QP idag och det gick hur bra som helst.
Han klarade det på andra försöket.

Det tråkiga är att det inte blev några bilder idag,

Men när vi kom hem så drog jag och simon ut å cyklade fast mitt styrlager
glappade. Vi fick något ryck så att vi skulle köra ett dropp på typ 2meter.
Simon klarade det ganska bra han ramlade inte men jag där imot
gled av pedalen så skrapade benet i pedalen. Det var lite minder skönt.
Kanske ska säga att det var lite som ett gap oxå. Man var tvungen att hoppa
typ en 2 meter framåt oxå.

Men jag hoppas att det kommer upp några bra bilder senare i veckan lr nästa vecka.

Ha det gött sötisar ;)

// Stopher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0