Capital igen...

Tja!

Varför e söndagar alltid så sega? Min dag började med att jag gick upp vid 11 för att åka med pappa till fotomässan, det va ganska kul men det va roligare förra året sen åkte vi hem och jag satte mig vid datan och då skrev sebbe om jag skulle till hallen sen men när jag kollade igår natt så stog det att det skulle vara stängtmed då hade dom ändrat det tidigt idag.
Va vid hallen kl 3 det va jättelite folk, det va jag, sebbe, filip, johan,alex, och sebbes polare, så det va grymt skönt. Nötte mer tailwhips och satte faktiskt två och sen körde jag en hel del barspins i nästan hela hallens ramper :) det e nog dags att lära sig något mer som man kan göra lätt?
När dom skulle stänga så va jag så sjukt trött och sliten så jag åkte hem och la mig i sängen med ett glas cola och bara zappade fram och tillbaka på tvn.

Nu har jag kollat på båda avsnitten av cykleserien STUND som går på Pinkbike och jag såg första säsongen när den gick och tyckte den va bra men jag trodde aldrig att den andra säsongen skulle bli så bra :o

Nu ska jag sova, det e ju skola imorrn! Såå o-kul!!!


//SIMON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0