Capital igen...

Tjena!

Idag va jag i capital hallen igen men den här gången med Jakob och det va ganska mycket folk där bl.a Alexandros, Kevin och Vasse men det gick iallafall att åka.
Efter ungefär ett timme i hallen så va det en kille som skulle droppa in från den stora qp:n men något gick fel (ve tinte vad, jag såg inte själva smällen), och han gick ner i golvet med ansiktet först. Han låg stilla i typ 1 minut sen började det komma ut blod ur munnen på han och han började krampa, det va skit läskigt. Sen kom det sjukvårdare för att köra in honom till sjukan och Sebbe följde med honom upp dit. Man får hoppas att han inte brutit käken eller något liknande.

Efter att han hade åkt så va det lite konstig stämning i hallen ett tag men det släppte ganska snabbt och Kewkew blev snabbt på riktigt köttar humör så han langade dubbelbarre! Sen så tog Alexandros fram filmkameran för att filma Kevin och Vasse, passade jag och Jacob på att sno minirampen till att öva på barspins och tailwhips. Jag landade säkert 10-15 st tailwhips till en pedal och bara en till båda pedalerna, jävligt irriterande när man e så nära.

Jaja nu ska jag gå och sova, det e ju skola imorrn, så jävla tråkigt men sen vid kl 6 så e det Capital igen som gäller och då ska jag och Jakob dit men vi hoppas på att Stopher kan följa med också, och kanske Tobbe också, varför inte? :D


//SIMON

Kommentarer
Postat av: Tobbe

därför jag e sjuk nu:P så kan inte hojja xD

2009-11-03 @ 21:42:29
Postat av: Storebro

inte visste jag att du blogga ska berätta för helena!



2009-11-08 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0