Tråkiga nyheter "/

Tjoho..

I fredags så fick jag reda på att jag ska operera foten för 3e gången. Och det betyder att jag inte kommer kunna cykla på jätte jätte jätte länge sen och att jag kommer få gå med gips på foten när jag åker till thailand.
Operationen kommer att äga rum den 9de december. Jag tror att jag kommer opereras på st görans sjukus.
Det har jag gjort förut iaf. Och sen fick jag oxå reda på att det inte kommer att bli min sista operation på foten heller. För att jag har något fel i min kropp så den bildar mer ben än vad den behöver.

Så nu var jag färdig med mina tråkiga nyheter.

Hej hopp gummi snopp

// Stopher


Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck kissie! ;o

2009-11-08 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0