LONGTIMENOSEE

Nu va det väldigt längesen som jag skrev något här.. har haft annat för mig och har inte cyklat lika mycket.
Nu sitter jag hemma och fick precis reda på att min broms snart kommer vara klar, min hoj har varit inne på verkstad as länge känns det som men det e bara en vecka tror jag om ens det :p Jag har körtelfeber också så jag går på pencilin just nu och får inte "utöva några fysiska övningar" som läkarn sa på närakuten..

Den cyklingen som blivit av har ju då varit med Stopher och Jacke mest, och vi har varit i skogås och köttat några gånger men jag och Stopher har varit och shreddat lite på våran step-up som vi har i området. Förhoppningsvis så blir det mycket mer updates här på bloggen snart när allt går igång igen.

Nä nu ska jag äta men här e två videos, den ena e med Semenuk när han streetar i Chicago och den andra med McCaul (ingen åkning bara visar vilket frollo han är).

---->Brandon Semenuk's 48 Hours in Chicago<----

 

 

Cam Mccaul's Shoulder vs. Kyle Strait's Double Bounce from Taylor Sage on Vimeo.

 

//SIMON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0